Friday 29 November 2013

center for foundation studies international islamic university malaysia

asalamulaikum..
selepas beberapa lame ..setelah beberapa bulan lamanya..jika blog ni adalah makanan mungkin saja ia nya telah membasi dan membusuk..

center for foundation studies international islamic university malaysia ~~
di sinilah tempat kau menuntut ilmu sekarang selepas tamat sekolah menengah..pada entri yg lepas(kira2 6 bulan lepas..hehe) saya letak gambar asasi uitm dgn harapan dapat situ tapi rezeki saya di sini..asasi uiam atau nama glamor nya cfs iium.

alhamdulilah saya dah masuk sem yang ke dua..sem yang ni adalah short sem..jadi saya ada mase untk tulis blog ni berbanding sem lepas..dulu semua nya kelam kabut sebab masih menyesuaikan diri sebagai pelajar asasi dan alhamdulilah jugak keputusan cgpa pun baik walaupun bukan lah terlalu cemerlang seperti sahabat lain.. 3.545 semoga dapat dikekalkan dan insya Allah dapat ditngkatkan pada masa akan datang :)


                              saya pelajar asasi dua tahun sains kesihatan bersekutu (allied health science).


= ini gambar kenangan bersama rakan se`section`..hehe maksudnya sekelas
sungguh aku bahagia di sini menikmati nikmat tarbiah.syukran.bit taufiq wan najah fil imtihan.=

No comments:

Post a Comment